Versión clásica

Yá está eiquí l’ochavu Alcuentru d’Escritos Llibertarios de Llión.

Apresentámosvos el calandáriu d’actividaes pa nun vos piérdades nenguna./Os presentamos el calendario de actividades para que no os perdáis ninguna.
.
VIII Alcuentru d´Escritos Llibertarios«Esti annu’l nuesu cartel quier siguir teniendo presentes a quien sufren el xenocídiu en Gaza y n’outros territorios».
.
Frente a las muertes y la destrución que provocan las guerras y las armas, lliemos, falamos y compartimos pa construyir un mundu onde cuéyamos todes, onde siéntamos y depréndamos del nuesu arródiu.
.
«Quandu pensamos nel arródiu, quixéramos sabere más so la destrución de la DANA en Valencia. N’entamando, on nun queimaran estas tierras. Creyemos que la nuesa relación cona naturaleza y la manera d’habitar los territorios son claves pa tener un futuru dignu n’eillos».
.
Tamién «alcordámonos de las compañeras las 6 de la Suiza, que están en tercer grau, polu que siguen ensin ser llibres: duermen na cárcele por defender y apoyar a una compañera dende la dignidá y la fonda convición de que nun estaba sola. Vamos siguir repitiendo con rabia y tenrura: ¡Facer sindicalismu nun ye delitu!»
.

Ya está aquí el octavo Alcuentru d’Escritos Llibertarios de Llión.

Os presentamos el calendario de actividades para que no os perdáis ninguna.
.
«Este año, nuestro cartel quiere seguir teniendo presentes a quienes sufren el genocidio en Gaza y en otros territorios». Frente a las muertes y la destrucción que provocan las guerras y las armas, leemos, hablamos y compartimos para construir un mundo donde quepamos todes, donde escuchemos y aprendamos de nuestro entorno.
.
«Cuando pensamos en el entorno, queríamos saber más sobre la destrucción de la DANA en Valencia. Mientras lo preparábamos, todavía no habían quemado estas tierras. Creemos que nuestra relación con la naturaleza y la manera de habitar los territorios son claves para tener un futuro digno en ellos».
.
También «recordamos a las compañeras de las 6 de la Suiza, que están en tercer grado y, por tanto, siguen sin ser libres: duermen en la cárcel por defender y apoyar a una compañera desde la dignidad y la convicción profunda de que no estaba sola. Seguiremos repitiendo con rabia y ternura: ¡Facer sindicalismu nun ye delitu!».
.
VIII Alcuentru d´Escritos Llibertarios
Enredando
Política de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.

Más información sobre la política de privacidad.